Veel gestelde vragen i.v.m Corona maatregelen
Profshop zal vanaf zaterdag 18 april opnieuw openen. Verdere info volgt.
Is Profshop nog open?
De winkel zelf is dicht. Grote bestellingen kunnen nog wel geleverd worden op de werf of in uw magazijn. Kleine bestellingen zijn af te halen via ons afhaalsas.
Kan ik als particulier bij jullie terecht?
Normaal wel maar door de verstrengde maatregelen mogen wij niet meer verkopen aan klanten zonder btw-nummer.
Hoe plaats ik mijn bestelling?
Stuur uw bestelling door naar info@profshop.be. Zet daar bij of u een levering wenst of dat u het zelf wenst af te halen. Zet er ook steeds uw btw-nummer bij en het gsm nummer van de persoon die de bestelling komt afhalen.
Hoe betaal ik mijn bestelling?
Door de verstrengde regels mogen wij geen contact meer hebben met de klant. Hierdoor kan er noch cash noch per bankkaart betaald worden. Klanten die reeds op krediet kochten, blijven dit doen. Nieuwe klanten en klanten die voorheen steeds direct betaalden krijgen na goedkeuring van onze kredietverzekering een lopende rekening. Hier gebeurt de facturatie steeds in het midden en op het einde van iedere maand (uitzondering einde maart, dit zal 6 of 7 april gebeuren). Wanneer er geen goedkeuring voor een lopende rekening werd gegeven dienen wij per overschrijving te werken. Let op: de betaling is pas in orde wanneer het bedrag effectief op de rekening staat. Betalingsbewijzen zijn dus niet voldoende.
Ik ben nog geen klant bij Profshop. Kan ik ook bestellen?
Ja, indien u in het bezit bent van een btw-nummer. Mogelijks kan dit langer duren doordat we via overschrijving moeten werken. (zie: “Hoe betaal ik mijn bestelling?”)
Hoe kan ik via overschrijving toch mijn bestelling snel afhalen?
Betalingen van Fortis of KBC staan onmiddellijk op onze rekening. Van andere banken kan u kiezen voor een instant-overschrijving.
Wanneer staat mijn bestelling klaar?
Wij hanteren de volgende regels: voor de middag 12u besteld, dezelfde dag nog klaar gezet (indien op voorraad). Uw bestelling staat pas klaar van zodra u via mail de bevestiging ontvangt met daarin de werking van het afhaalsas uitgelegd. Het heeft dus geen zin om eerder langs te komen.
Tussen welke uren kan ik in het afhaalsas binnen?
Van 12u ’s middags tot 8u ’s morgens kan u uw bestelling afhalen. Op de andere uren worden uw bestellingen door ons klaar gezet. Men controleert streng op het naleven van het contactverbod tussen ons en onze klanten. Daarom vragen wij u om deze uren te respecteren. Na het versturen van de mail waarin de werking van het afhaalsas werd uitgelegd is de poort voor u maar voor een beperkte duur geactiveerd. Wacht dus niet te lang om uw bestelling af te halen. Geraakt u er toch niet op dezelfde dag, contacteer ons dan om uw nummer opnieuw te activeren zodat u niet voor een gesloten poort hoeft te staan.
Waar is het afhaalsas?
Het afhaalsas bevindt zich in ons magazijn. De witte poort links naast de hoofdingang.
Is het afhaalsas wel betrouwbaar als andere klanten ook aan mijn bestelling kunnen?
Wij vertrouwen op de eerlijkheid van onze klanten. Daarnaast hangen er ook camera’s.
De poort gaat niet open, wat nu?
Heeft u een bevestigingsmail ontvangen met daarin de werking van het afhaalsas uitgelegd? Heeft u gebeld naar het nummer van het sas met het gsm nummer die in de bevestigingsmail staat? Bent u kort na het ontvangen van de bevestigingsmail langsgekomen? Indien u op al deze vragen ja kan antwoorden gelieve ons dan op de vaste lijn te contacteren tussen 8 en 12u of een mailtje te sturen naar info@profshop.be.
Ik weet de naam niet van het product dat ik wil bestellen.
Omschrijf het in uw eigen woorden in uw mail. Indien we u niet zouden begrijpen, bellen wij u op om te verduidelijken.
Hebben jullie nog mondmaskers op voorraad?
Buiten de herbruikbare mondmaskers met vervangbare filters hebben ook wij geen stock meer.
Hebben jullie over het algemeen nog voldoende stock?
Onze winkel zit nog meer dan vol, dagelijks krijgen wij nog leveringen binnen. +/- 95% van onze leveranciers leveren nog uit.
Kan ik fout bestelde producten retourneren?
Ja dit kan. Wel pas wanneer de winkel terug opent. Wanneer dit zal zijn, weten wij tot op heden ook niet. Heeft u een vervangproduct nodig? Plaats dan gewoon een nieuwe bestelling.
Ik ben leverancier, kan ik mijn goederen nog komen afzetten?
Ja, tussen 8 en 12u. Uitzonderingen zijn mogelijk. Spreek bij voorkeur de dag voor vertrek af wanneer u zou langskomen.